Weekend Activ cu Biciclete si Caiace

Weekendul acesta a fost plin de diversitate si am avut parte de o multime de activitati minunate! Dupa ce vineri am schiat pe vai iar sambata ne-am catarat si am facut rapel, duminica ne-am luat bicicletele si am pedalat prin padurea inflorita, apoi ne-am suit in caiace si am padelat pe lacul Snagov, in cautarea nuferilor!

Din pacate nuferi nu am zarit, cel putin nu infloriti, insa am profitat de vremea minunata si ne-am bucurat de activitati si de natura plina de culori si de miresme:)

A fost o zi splendida, cu un soare stralucitor si temperaturi ce nu au depasit 23 de grade, asadar numai buna de pedalat sau padelat! In padurea proaspat inverzita am gasit multe flori si multe miresme, apoi am trecut apoi printr-un lan de rapita plin de culoare. Dupa ce am traversat autostrada printr-un ecoduct subteran, am vizitat Satul parasit si ruinele Schitului Moara Vlasiei, dupa care ne-am intors in padure prin culoarul pentru animale salbatice. Am profitat de pofta copiilor de pedalat si am intrat mai adanc in padure, descoperind Poiana Leurdei inflorite si cea a Urzicilor cat casa:) A fost o tura frumoasa, de 18 km, in care am pedalat agale pret de aproape 3 ore.

Tura de caiac a fost foarte sportiva, caci am traversat tot lacul si am padelat 4 km in ceva mai mult de o ora! Ca de obicei am parcurs mai intai canalul care ne-a scos la corpul principal al Lacului, apoi am traversat pana la Baza sportiva Navasart, aflata pe malul celalalt. Iar la intoarcere am mai gasit energia sa incingem o miuta:)

Iata cateva poze din aceasta zi frumoasa: 

Foto: Tabere cu Suflet

 

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

5 thoughts on “Weekend Activ cu Biciclete si Caiace

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started