La schi pe Valea Alba

Astazi am deschis sezonul de schi pe vai cu o coborare minunata, pe Valea Alba din Abruptul Bucegilor! Weekendul Activ continua cu o zi la catarat la faleza din Sinaia, apoi duminica mergem cu bicicletele si caiacele in Rezervatia de Nuferi de la Snagov:)

Astazi am avut parte de o zi perfecta pentru schi:) Pe Platou zapada a fost destul de tare dar aderenta, numai buna pentru urcat pe schiuri de tura, in schimb pe vale a fost mult mai moale, firnuita pe alocuri. Am gasit toate saritorile acoperite si pline de zapada, iar in talveg erau urmele unei avalanse vechi, care nu ne-a deranjat insa. Am schiat neintrerupt pret de 1000 de metri diferenta de nivel, pana la Crucea de la “La Verdeata”. Aici ne-am scos schiurile si am continuat pe poteca ce paraseste valea si coboara apoi pe deasupra peretilor de pe versantul stang pana la Izvor, apoi, prin padure, pana in Busteni.

Iata un film si cateva poze din aceasta zi minunata:

Foto: Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

3 thoughts on “La schi pe Valea Alba

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started