Micii Alpinisti

Weekendul Activ a continuat cu o noua zi minunata:) Dupa ce ieri am coborat Valea Alba pe schiuri, astazi am lasat schiurile si ne-am luat echipamentul de alpinism! Am urcat la faleza de la Sf.Ana unde de dimineata ne-am catarat pe mai multe trasee, iar dupa-amiaza am facut rapel iar copiii s-au simtit atat de bine incat nu mai voiau sa plece de la perete:)

Ne-am catarat in mansa si am inceput cu Traseul Galben,  iar copiii au reusit cu totii sa treaca de portiunea dificila, ba chiar unii au reusit sa urce pana in top:) Performerul zilei a fost Victor, care a s-a apropiat de recordul traseului, apoi a trecut la Traseul Rosu pe care l-a urcat din a doua incercare pana in top!

Cu aceasta ocazie a avut loc si un concurs de Escalada, ale carui rezultate vor fi urcate cat de curand pe siteul competitiei.

Pana atunci iata pozele de astazi:

Foto: Giovanina Bulf, Carmen Susman, Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

2 thoughts on “Micii Alpinisti

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started