In Rezervatia de Bujori

Dupa coborarea pe schiuri pe Valea Malinului, Weekendul Activ a continuat cu o plimbare frumoasa, cu bicicletele, prin Rezervatia de Bujori de la Comana!

Parcul Natural Comana este un loc binecuvantat, situat nu departe de Bucuresti. Vrajiti de frumusetea locului, incepand din 2010 am dezvoltat o retea de trasee de ciclism in interiorul Parcului si am organizat mai multe competitii de ciclism si de alergare. Mai multe detalii
Parcul cuprinde trei arii protejate: Rezervatia de Ghimpe (Ruscus aculeatus), Rezervatia de Bujor (Paeonia peregrina) si Balta Comana (Delta Neajlovului). Mai multe detalii

Mai este luna Bujorilor, asa ca weekendul acesta am revenit pe aceste trasee pentru a vedea Bujorii in floare si a ne bucura de energia locului:) Spre bucuria noastra traseele au fost uscate iar copiii s-au descurcat de minune, asa ca dupa Rezervatia de Bujori am vizitat-o si pe cea de Ghimpe:) A iesit o tura superba, in care am pedalat 26 de km prin padurea plina de flori si de culoare! Pe langa bujor (Paeonia peregrina) si ghimpe (Ruscus aculeatus), am vazut orhidee de padure (Cephalanthera damasonium)!

Iata cateva poze de la aceasta frumoasa iesire:

Foto: Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

One thought on “In Rezervatia de Bujori

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started