Calutii Inaripati – Fagul Printesei

Dupa trei zile de antenament intens in Tabara Calutii Inaripati, a venit momentul sa iesim din manej si sa facem o excursie calare la Fagul Printesei:) Traseul a fost unul de dificultate mai mare, cu diferente importante de nivel si cu multe portiuni tehnice! Am mers prin livezi, pe poteci prin padure si chiar prin albia unui rau, prin cheile sapata in munte de raul Tarsa! Spre bucuria noastra, copiii au dovedit ca au fost bine pregatiti si s-au descurcat de minune:)

Traseul pe care l-am parcurs a avut 15 km si 450 m diferenta de nivel! Primul obiectiv pe care l-am atins a fost Poarta Breaza, apoi am parasit drumul si am inceput sa coboram abrupt prin padure. Au fost mai multe portiuni cu panta mare , iar terenul era destul de moale dupa ploaia torentiala de ieri! Copiii au mers foarte bine insa, iar Sebi, instructorul nostru, a spus ca la cum s-au descurcat, pot sa mearga pe orice traseu deja:)
Dupa o vreme panta s-a mai indulcit si am ajuns pe malul Tarsei! Aici, intr-o poiana larga, am gasit si obiectivul excursiei noastre – Fagul Printesei, un copac secular despre care se spune că străjuia locul preferat de popas al printesei Zoe Bibescu-Brâncoveanu. Asemeni principesei, ne-am tras si noi putin sufletul, apoi am continuat prin albia raului, pe cea mai spectaculoasa portiune a traseului, prin cheile sapate in gresii de raul Tarsa. Dupa vreo 20 de minunte prin albia raului, pe stanga si pe dreapta au aparut primnele case, asa ca am prins o poteca pe am urcat din nou in culmea dealului prin livezi de pomi infloriti!

Iata un film si cateva poze de la aceasta frumoasa excursie calare:

Foto: Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

Design a site like this with WordPress.com
Get started