Firnride – Singuri pe Partie!

Astazi, la Sinaia, pe o ploaie torentiala, a inceput mini Tabara Firnride! La Sinaia domeniul schiabil era inchis, asa ca am luat drumul Predealului unde zapada era neasteptat de buna si, spre surpriza noastra, am gasit chiar si Firn:)

Firnul este zapada de primavara, compactata de ingheturi si dezgheturi succesive si numai buna pentru schi! Aprilie este renumit pentru firn la Sinaia, insa de data aceasta vremea nu a tinut cu noi. Am avut noroc totusi, caci, in pofida ploii, la Predeal zapada pe partii era excelenta pentru schi:) Am coborat de mai multe ori pe Clabucet, pe Partia Cocosul, ba am intrat chiar si in Padurea Spiridusilor! In toata statiunea mai erau doi, trei schiori in afara de noi, asa ca am fost mai tot timpul singuri pe partie! La final a aparut si soarele, asa ca am profitat si, spre bucuroia copiilor, am montat un slalom de antrenament pe partia Clabucet Sosire. “A fost cel mai bun slalom din toate cate s-au montat” ne-a spus Luana, la final:) Ca de obicei, rezultatele se gasesc pe siteul competitiei.

Maine se anunta ninsori, asa ca speram sa aveam parte de Powder ride:)

Iata pozele de astazi:

Foto: Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

3 thoughts on “Firnride – Singuri pe Partie!

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started