Snowkidz – Pe Carp si nu numai

In ultima zi de Snowkidz am urcat la Cota 2000 si am schiat pe Drumul de Vara, Tarle si Carp, iar la final am coborat pe schiuri pana in Sinaia! “A fost super!” au spus copiii la final:)

Vantul s-a mai potolit, insa de dimineata ne-a intampinat un aer polar! Cand am ajuns la Cota 2000, termometrul indica -11 grade C, apoi insa a inceput sa se incalzeasca iar la pranz trecuse deja de 0 grade! Am profitat si am schiat mai intai in valea Dorului si pe Drumul de Vara, apoi pe Tarle si pe Carp. A avut loc si un concurs, ale carui rezultate se gasesc pe siteul competitiei.

Iata pozele de astazi:

Foto: Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

One thought on “Snowkidz – Pe Carp si nu numai

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started