Craiasa Zapezii – Pe partii de poveste

In ultima zi a Taberei Craiasa Zapezii am schiat de dimineata pana dupa inchiderea cablurilor 🙂 Am exersat virajele carve pe Partia neagra iar la final am avut la un concurs de schi, am sarit pe trambulinele de pe Clabucet, am schiat prin zapada proaspata in Padurea Spiridusilor si am descoperit pasajul secret din Padurea Vrajitoarei! “Ce usoara e zapada, ca un fulg”, a spus un copil, cu un zambet larg pe buze! 🙂

De dimineata partiile erau bine pregatite, asa ca am profitat si am schiat cu spor pe Clabucet si pe Subteleferic! Soarele a aparut si el, dezvaluindu-ne Dragonul si Cetatea Vrajitoarei si oferindu-ne prilejul sa impartasim copiilor, la urcarea cu scaunul, cateva din Povestile din Tabere cu Suflet:)

Planul era sa schiem pana la pranz, insa copiii erau atat de suparati ca trebuie sa plece de pe partie, incat le-am promis ca revenim:) Asa ca dupa-amiaza am mai facut cateva coborari, dupa care a avut loc concursul final pe partia Clabucet! Asa se face ca la 17:30, o ora dupa ce s-a inchis si ultimul cablu, eram inca pe partie!

Iata pozele din ultima zi:

Foto: Klara Tipa-Milobendzchi, Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

One thought on “Craiasa Zapezii – Pe partii de poveste

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started