Weekend Activ la Schi prin ceata si ninsoare

Weekendul acesta am urcat la Cota 2000 unde am avut parte de o zi de iarna veritabila, cu whiteout si zapada proaspata! Nu ne-am speriat insa de vremea care ne punea la incercare si am schiat cu spor, in Valea Dorului si pe Drumul de Vara:)

Dupa ce saptamana trecuta venise Primavara pe partiile de la Predeal, duminica, la Sinaia, a revenit Iarna! La Cota 2000 era ceata deasa, si cum am deschis usa si am iesit din adapostul plin de caldura al cabinei de la cota 2000, un val de ninsoare ne-a lovit, amintindu-ne ca suntem inca in luna lui Faurar!
Nu ne-am lasat insa speriati de capriciile vremii si, dupa o scurta incalzire, am coborat in Valea Dorului, pe Varianta. In total am facut sapte coborari, ca “sa ne scoatem skipassul”, apoi am mancat la cabana. Dupa-amiaza am coborat pe Drumul de Vara spre Cota 1400 unde vremea a fost mai prietenoasa, ba chiar a aparut si soarele:)

Iata pozele de la aceasta iesire:

Foto: Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

One thought on “Weekend Activ la Schi prin ceata si ninsoare

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started